5R Marketing Sjælland
  • Forside
  • Bliv kunde
  • Cases
  • Om os
  • Kontakt
  • Job hos os
Billede

BLIV KUNDE

HVORFOR OUTSOURCE KUNDESERVICE OG TELEMARKETING? ​

"Når kvalitet og resultater går hånd i hånd"
Hvis du tror på værdien af én-til-én kommunikation, så er 5R Marketing Sjælland din vej til 100% målbare resultater. Med andre ord kan vi tilbyde dig og din virksomhed en effektiv salgs- og kundeservicekanal hvor du kan måle den præcise værdiskabelse af hver krone du investerer.

Vi kan være din stemme i markedet! Det kan vi, fordi vores medarbejdere kan deres håndværk, og fordi vi gør forarbejdet ordentligt. Med andre ord kan du trygt outsource enten hele eller dele af dine salgs- og kundeserviceaktiviteter til os - vi tager vare på dit brand, dine produkter og dine kunder, og sikrer dig branchens bedste kvalitet!
​
Vi specialiserer os i at hjælpe dig, hele vejen igennem kunderejsen for dine kunder. Uanset om det ligger før, under, efter eller midt i mellem salget. Vi kan være tilstede på hele rejsen eller blot varetage én del af det. Vores setup er fleksibelt og vi kan derfor skræddersy en samarbejdsmodel som passer præcist til din virksomheds behov, på baggrund af en grundig indledende dialog
KONTAKT OS
ring mig op

Vores services

Før salget

Billede
Inden I som virksomhed kan lave et salg, skal I i kontakt med kunden. Lad os tage de indledende opkald og hjælpe med leadgenerering og mødebooking, så du kun bruger din tid på dem, der giver bedste chancer for output.

Uanset om det er B2C eller B2B, fysiske eller telefoniske møder, nye eller eksisterende kunder, så er vi behjælpelige med vejledning, løsninger og resultater.

Som en indledning på en salgsproces foretager vi opgaver for mødebooking, leadgenerering, markedsanalyser, telefoninterview og eventkoordinering.

Under salget

Billede
Vi kan varetage salget med kunden direkte, ved selv at kontakte dem og eksekvere salget. Vi har erfaring med både B2B og B2C, og vi kan både ringe kanvas, winback og mersalg.

Vi har bl.a. mange års erfaring med salg af abonnementsaftaler indenfor f.eks. telefoni, bredbånd, el og gas samt medlemskaber og fundraising.

Efter salget

Billede
Én ting er at få nye kunder ind i butikken. En helt anden ting er at sikre, at du fastholder dine eksisterende kunder, at de forbliver tilfredse og at de løbende får optimeret deres løsninger.

Vi hjælper både med inbound kundeservicering, besvarelse af e-mails og chat, administrative opgaver, telefonpasning m.m. 

​Vi kan også hjælpe din virksomhed eller organisation med proaktiv fastholdelse af eksisterende kunder og medlemmer, samt opsalg og mersalg, som skaber mere bæredygtige resultater og øget loyalitet. 

Hvordan forløber et samarbejde?

1. Indledende dialog

Billede
For at være sikker på at det kan blive et udbytterigt samarbejde for begge parter starter vi altid et samarbejde ud med en forventningsafstemning af behov og ønsker. Vi kortlægger, hvad opgavens omfang skal være, hvad målet er samt opstiller KPI'er og indkredser målgruppen.

2. Forberedelse

Billede
Der udveksles data og materiale efter aftale, og vi påbegynder den fornødne forberedelse med opsætning af systemer, udarbejdelse af script/materialer samt eventuelt rekruttering af medarbejdere.

3. Test

Billede
Den allokeret projektleder på opgaven ringer først ud for at teste systemerne, dialogforslag samt evt. mails.

4. Launch

Billede
Alt efter opgavens kapacitet og omfang, afholdes en fælles opstart, hvor de tilhørende medarbejdere introduceres til kunden, dens repræsentanter samt opgaven. Herefter går arbejdet igang.

5. Evaluering

Billede
I opstartsfasen sendes daglige afrapporteringer for resultaterne og opgaven evalueres med eventuelle tilretninger

6. Drift

Billede
Efter evaluering, tilretninger og såfremt der er opnået tilfredshed fra kunden i opstartsfasen overgås til drift af opgaven, hvor målet er at fastholde og løfte resultater.
KONTAKT OS

Vil du høre mere om dine muligheder?

Kontakt os for at høre mere om, hvordan vi kan skræddersy et tilbud særligt til din virksomhed.
KONTAKT OS
Gå til toppen
Cookiepolitik
Dania 38, 2. sal
4700 Næstved
Tlf.: 63 25 24 00
E-mail:info@5rsj.dk
  • Forside
  • Bliv kunde
  • Cases
  • Om os
  • Kontakt
  • Job hos os