HVORFOR OUTSOURCE KUNDESERVICE OG TELEMARKETING? "Når kvalitet og resultater går hånd i hånd"
Hvis du tror på værdien af én-til-én kommunikation, så er 5R Marketing Sjælland din vej til 100% målbare resultater. Med andre ord kan vi tilbyde dig og din virksomhed en effektiv salgs- og kundeservicekanal hvor du kan måle den præcise værdiskabelse af hver krone du investerer. Vi kan være din stemme i markedet! Det kan vi, fordi vores medarbejdere kan deres håndværk, og fordi vi gør forarbejdet ordentligt. Med andre ord kan du trygt outsource enten hele eller dele af dine salgs- og kundeserviceaktiviteter til os - vi tager vare på dit brand, dine produkter og dine kunder, og sikrer dig branchens bedste kvalitet! Vi specialiserer os i at hjælpe dig, hele vejen igennem kunderejsen for dine kunder. Uanset om det ligger før, under, efter eller midt i mellem salget. Vi kan være tilstede på hele rejsen eller blot varetage én del af det. Vores setup er fleksibelt og vi kan derfor skræddersy en samarbejdsmodel som passer præcist til din virksomheds behov, på baggrund af en grundig indledende dialog |
Før salgetInden I som virksomhed kan lave et salg, skal I i kontakt med kunden. Lad os tage de indledende opkald og hjælpe med leadgenerering og mødebooking, så du kun bruger din tid på dem, der giver bedste chancer for output.
Uanset om det er B2C eller B2B, fysiske eller telefoniske møder, nye eller eksisterende kunder, så er vi behjælpelige med vejledning, løsninger og resultater. Som en indledning på en salgsproces foretager vi opgaver for mødebooking, leadgenerering, markedsanalyser, telefoninterview og eventkoordinering. |
Under salgetVi kan varetage salget med kunden direkte, ved selv at kontakte dem og eksekvere salget. Vi har erfaring med både B2B og B2C, og vi kan både ringe kanvas, winback og mersalg.
Vi har bl.a. mange års erfaring med salg af abonnementsaftaler indenfor f.eks. telefoni, bredbånd, el og gas samt medlemskaber og fundraising. |
Efter salgetÉn ting er at få nye kunder ind i butikken. En helt anden ting er at sikre, at du fastholder dine eksisterende kunder, at de forbliver tilfredse og at de løbende får optimeret deres løsninger.
Vi hjælper både med inbound kundeservicering, besvarelse af e-mails og chat, administrative opgaver, telefonpasning m.m. Vi kan også hjælpe din virksomhed eller organisation med proaktiv fastholdelse af eksisterende kunder og medlemmer, samt opsalg og mersalg, som skaber mere bæredygtige resultater og øget loyalitet. |
Hvordan forløber et samarbejde?1. Indledende dialog2. Forberedelse3. Test4. Launch5. Evaluering6. Drift |
Vil du høre mere om dine muligheder?Kontakt os for at høre mere om, hvordan vi kan skræddersy et tilbud særligt til din virksomhed.
|