Hvem er Forbrugerrådet Tænk
Forbrugerrådet Tænk er en medlemsorganisation, der arbejder for at sikre dine rettigheder, når du handler. Vi varetager vores mere end 91.000 personlige medlemmer og 28 medlemsorganisationer og forbrugergruppers interesser. Jo flere medlemmer Forbrugerrådet Tænk har, desto stærkere er vores stemme overfor politikerne og myndighederne. Og så er vores medlemmer med til at bakke op om vores arbejde for alle danske forbrugere. Et samarbejde med fokus på forbrugerrettigheder 5R Marketing Sjælland ringer på vegne af Forbrugerrådet Tænk til et bredt udsnit af den danske befolkning for at tilbyde dem medlemskab. Det gør de, fordi vi i Forbrugerrådet Tænk ønsker en bred opbakning til vores arbejde. Denne opgave har vi ikke ressourcer eller knowhow til at løse internt. Derfor har vi kigget os om efter samarbejdspartnere, der kan hjælpe os med at løse opgaven. For os er det helt afgørende, at opgaven bliver løst gennem et fælles fokus på den gode oplevelse for medlemmet. Dette kræver indsigt i vores produkt og et fælles ansvar for og engagement i forbrugersagen. Det er derfor af stor betydning, at konsulenterne, der ringer ud, har længere tids erfaring med at sælge medlemskab af Forbrugerrådet Tænk. Det imødekommer 5R, hvilket vi både ser som en anerkendelse af vores produkt og gode ansættelsesforhold hos 5R. Fakta om samarbejdet Et langvarigt samarbejde har prioritet. Og det er vi lykkedes med sammen med 5R. Gennem mere end 17 år har vi udviklet og tilpasset opgaven, så den matcher behov og marked og giver værdi for 5R, Forbrugerrådet Tænk og, allervigtigst, for medlemmerne. 5R Marketing Sjælland varetager både opgaver med fokus på at rekruttere nye medlemmer til at støtte op om vores arbejde samt serviceopkald til vore eksisterende medlemmer, for at sikre at de er glade for medlemskabet og kender til alle medlemsfordelene. De tilpasser medlemskaber og tilknytter dem betalingsløsninger, så medlemsstøtten kan gå til arbejdet for medlemmerne så ubeskåret som muligt. Fleksibilitet har været et nøgleord i samarbejdet. 5R har løbende formået at tilpasse sig opgaver, justeret i volumen og taget nye opgaver ind med kort varsel. Samtidig med at de leverer tilfredsstillende kvalitet. Læs mere om Forbrugerrådet Tænk: https://taenk.dk/ |
Om Røde Kors
Som verdens største humanitære organisation hjælper Røde Kors sårbare og udsatte mennesker ude i verden og i Danmark. Lige nu er vi i en rigtig spændende udvikling, hvor vi bevæger os fra forening til bevægelse. Der skal skabes økonomisk uafhængighed, og en vigtig del af det er at engagere endnu flere danskerne i Røde Kors’ sag. For at udføre det livsvigtige hjælpearbejdet er vi afhængige af bidrag fra private medlemmer hvor 200.000 danskere støtter vores arbejde samt vores knap 35.000 frivillige i Danmark. Om samarbejdet Røde Kors har af flere omgange samarbejdet med 5R Marketing Sjælland, som eksternt salgsbureau. Det skyldes en stabil og god performance, samt en professionalisme hvor kvalitet og fundraising er i højsædet. Foruden at have hvervet faste bidragsydere for Røde kors, har 5R senest kontaktet en større pulje tidligere frivillige på vegne af Røde Kors, med henblik på at hverve dem som indsamlere til Røde Kors’ landsindsamling. Formålet er at aktivere flere danskere til at bakke op omkring Røde Kors’ arbejde og gå ud og samle ind og støtte op til landsindsamlingen. Ud over at have løst og løftet den salgsmæssige del af opgaven rigtig flot, er 5R også en foretrukken partner da de er meget fleksible og agile i samarbejdet og deres approach til fundraising. Røde Kors oplever en pålidelig og troværdig dialog og tilgang. Derudover fungerer de som gode og kompetente sparringspartnere indenfor fundraising- og salgsstrategi. Læs mere om Røde Kors: www.rodekors.dk |
Om EasyPark
EasyPark arbejder for at levere nemme, effektive og besparende parkeringsoplevelser via digitale, innovative tjenester. EasyPark servicerer med sine løsninger over 7 millioner billister, samt mere end 100.000 virksomheder og deres ansatte, på tværs af +2200 byer. Effektiv og kvalitetsorienteret kundeservice EasyPark havde gennem en periode været underbemandet i deres interne kundeserviceafdeling. Dette havde skabt en stor backlog af især inbound e-mails, som skulle besvares hurtigt og effektivt. 5R Marketing Sjælland agerer i den forbindelse back-up for EasyParks interne kundeservice og hjælper med administrative kundeserviceopgaver i en række forskellige systemer, herunder primært besvarelse af inbound-henvendelser, fra både private og erhvervskunder. Fokus i samarbejdet har været høj agilitet, kvalitet og ikke mindst effektivitet. Med en god indledende forventningsafstemning, løbende dialog og fælles onboarding har 5R formået at skabe stor værdi for EasyPark, i relation til at yde en god service til deres kunder. »Vi har været utrolig glade for samarbejdet med 5R Marketing. I en utrolig presset situation, fik vi hurtig hjælp. Tirsdag aften havde jeg første samtale med Philip - Mandag var vi i gang med træning og fik besvaret de første mails mandag eftermiddag. Vi fik løst opgaven hurtigere end forventet og med høj kvalitet i alle henvendelser. Siden da har vi brugt 5R flere gange, når der har været pres på i driften og vi ikke selv har kunne følge med.« - Ulrik Jørgensen, Customer Care Manager, EasyPark Denmark Læs mere om EasyPark: https://easypark.dk/da |