5R Marketing Sjælland er et moderne kontaktcenter med stor erfaring indenfor mødebooking, telefonsalg, kundeservice, servicekald og andre telemarketingopgaver, til både B2C og B2B. Virksomheden ligger i Næstved på Sydsjælland.
Mission "Med udgangspunkt i vores grundlæggende værdisæt – de 5 R’er, hjælper vi vores kunder med at opnå deres mål, på alle typer af opgaver indenfor kundekontakt og administration" Vision ”Vi vil være Danmarks foretrukne kontaktcenter for kunder og medarbejdere” Siden stiftelsen som Avita ApS i 1999 har vi arbejdet med at udvikle vores medarbejdere og vores virksomhed, så vi kan yde vores kunder den bedste kvalitet, service og ikke mindst resultater. Derudover er vi medlem af brancheforeningen, Dansk Telemarketing Forening (https://www.d-t-f.dk). I 2016 blev Avita en del af 5R-Gruppen og blev dermed en del af Danmarks største full-service kontaktcenterkoncern. I 2021 skiftede Avita ApS navn til 5R Marketing Sjælland ApS. 5R Marketing blev grundlagt af Carsten Rasmussen og Steen Espersen. Begge havde lang og bred erfaring med indkøb af kontaktcenterydelser og havde gennem årene besøgt adskillige virksomheder indenfor branchen. Oplevelsen var, at det kunne gøres bedre og at der var plads i markedet til en aktør med kvalitet i alle led af værdikæden. Det blev grundlaget for den århusianske afdeling af 5R Marketing og senere det, der i dag er Danmarks største kontaktcenter. De oprindelige værdier har gennem alle årene dannet grundlag for vores tilgang til både medarbejdere, kunder og kundernes kunder, og vi arbejder derfor ud fra en vision, der består af følgende 5 R'er i vores forretningsgrundlag. |
Navnet 5R er skabt med udgangspunkt i visionen, der udspringer af følgende 5 R'er
|